Opis stanowiska pracy
Together we can change a lot
Arjo is a globally minded company with a Swedish heritage, where a thriving international environment is driven by Swedish leadership culture. As a company that puts people at the heart of everything we do, Arjo employees are our partners in our mission to improve lives.
Explore challenging and rewarding careers in a wide range of specialties across our global network.
Customer Service Administrator with French and English
Workplace: Komorniki /Poznań
As a Customer Service Administrator you will be responsible for:
- Effectively managing any complaints submission
- Handling complaints entry in a timely and uniform manner
- Participating in projects to improve processes in order to reduce the likelihood of non-compliance and complaints occurrence
- Provide feedback regarding the complaint resolution and preparing complaints trending
- Build the culture of reporting complaints and the need for high quality data to assist in improving products.
- Supporting the local Sales and Service Units in complaints management, CAPA and non-conformity process
Ideal candidate:
- At least Bachelor Degree
- Min. 1 years of professional experience in customer service or complaints or administration area, preferably in international environment
- Very good communication skills in French (written and oral – B2/C1) and English (written and oral B2)
- Good troubleshooting skills
- Strong interpersonal and communication skills
- Ability to work under time pressure
- Good attention to details
- Willingness to business travel
What we offer:
- Possibility to achieve annual bonus equal to the monthly salary, paid at the end of the calendar year
- Comprehensive onboarding
- Work in a modern international company with high work standards
- Social benefits e.g. Multisport, Private Medical Care, Life Assurance, Occasional Vouchers, Co-financing for vacations, Help for people in particularly difficult family and material conditions
- Free transport from Poznań, Kościan, Śrem
- Possibility to achieve material and financial prize for reported improvements ideas
To be succeed in the Customer Service Administrator position, patient, precision and being well organized will be needed.
Send your application until the end of May 2018.
Everything we do - we do with people in mind. Our motivation lies in the needs and challenges our customers face, and our driving force is our people, who care about creating the best possible outcomes for our customers.
For those with a passion to improve outcomes for others, a rewarding career at Arjo awaits. We look forward to receiving your application!
Prezentacja firmy
ArjoHuntleigh oferuje szeroki zakres zintegrowanych rozwiązań w z...
ArjoHuntleigh oferuje szeroki zakres zintegrowanych rozwiązań w zakresie opieki nad osobami o ograniczonej sprawności ruchowej i stanach z tym związanych. Urządzenia ArjoHuntleigh mają za zadanie podniesienie jakości i efektywności opieki w szpitalach, placówkach opieki nad osobami w podeszłym wieku i innych zakładach opieki zdrowotnej.
Powstanie
ArjoHuntleigh powstało w 2007 roku poprzez fuzję dwóch firm - ARJO i Huntleigh Technology. Dzięki połączeniu dwóch liderów w dziedzinie sprzętu medycznego powstało szerokie portfolio rozwiązań i produktów oraz obecna na całym świecie sieć sprzedaży i serwisów.
Fakty
ArjoHuntleigh jest światowym dostawcą wyrobów medycznych o dochodach około 750 milionów Euro, zatrudniającym 4500 pracowników, obecnym w ponad 30 krajach. Wyroby ArjoHuntleigh można zakupić w ponad 100 krajach. Działy R&D zostały strategicznie rozmieszczone w pięciu lokalizacjach w Europie i Ameryce Północnej a fabryki w 10 państwach na całym świecie.
Dziedzina
Portfolio produktów firmy ArjoHuntleigh obejmuje sprzęt medyczny i zintegrowane rozwiązania przeznaczone do przemieszczania podopiecznych, systemy higieny, łóżka medyczne, powierzchnie terapeutyczne, urządzenia do gojenia ran, zapobiegające zakrzepicy żył głębokich oraz te przeznaczone do dezynfekcji i diagnostyki.
ArjoHuntleigh zapewnia także rozwiązania dla zadań specjalnych, takich jak leczenie i pielęgnacja oparzeń oraz opieka bariatryczna.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing