Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/05/2019.

Customer Care Specialist

Niepołomice, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Key responsibilities:

  • Build relation with the Customers
  • Manage Customers orders and their feasibility
  • Manage plan of orders loading
  • Manage import and stock of import finish goods
  • Contact with transport companies
  • Cooperate closely with other departments (Warehouse, Quality, Plant Operations etc.)
  • Take part in inventories organization and performance
  • Manage stock level by proper sales documents

Candidate"s profile:

  • Master degree (Production Management or technical field preferred)
  • Good command of English (B2/C1)
  • Strong problem resolution and communication skills
  • Very good MS office skills
  • Strong customer focus (customer service experience will be an asset)
  • Ability to work under time pressure and in changing circumstances
  • Ability to cooperate efficiently in a team

We offer:

  • Attractive salary for start 3900 zł brutto
  • Possibility of gaining experience in an international company
  • Possibility of establishing long-term cooperation
  • Work for 1 shift 8:00-16:00


Please send the application in both English and Polish!!!



Numer referencyjny: SOK/03/2019/KRO

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry