Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2021.

Customer Care Representative

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Key Responsibilities:

  • Respond to customer phone calls (’first line’)
  • Ensure a positive experience by providing the right customer solution

Requirements

  • Advanced spoken English: B2-C1 level
  • Logical mind-set and a passion for problem solving
  • Able to work in a 21/7 shift environment

We offer:

  • Contract type: Unlimited, full-time contract

  • Salary based on skills, knowledge and experience
  • A modern, attractive workplace in Katowice (office work)
  • Implementation and training


Numer referencyjny: ACCR/02/21

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry