Opis stanowiska pracy
Customer Care Representative with German
Wroclaw
NR REF.: 1176791
Position description :
• Process incoming orders in SAP software
• Review customers’ orders to ensure completeness and correctness of delivery instructions
• Cooperate with customers, sales, operations and finance
• Invoice customers in accordance with relevant documentation
• Provide phone and email support to both customers and sales team
• Log all order and logistics complaints from customers
• Process correction of invoices according to information provided by customers
Position requirements :
• German & English language skills proficiency, both oral and written
• Experience in Customer Care
• MS-Office knowledge
• Knowledge of SAP would be an advantage
Personal requirements :
• Excellent interpersonal and communication abilities
• Ability to work in a team environment
• Ability to multi-task and work in a fast paced environment
• Ability to learn quickly and resolve customer inquiries
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/08/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta