Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Bez problemu komunikujesz się w języku angielskim? Znasz dodatkowo język niemiecki? Jesteś osobą otwartą i komunikatywną? Pragniesz wzbogacić swoje CV o międzynarodową korporację, lidera w swojej branży?
Cztery razy tak? Nie czekaj, aplikuj!
Customer Care Representative with English and German
Katowice
umowa o pracę na okres minimum 1 rok
praca od zaraz
praca w środowisku międzynarodowym
praca od 8:00 do 16:00 (sporadycznie do 17)
elastyczne godziny pracy
praca w modelu hybrydowym
prywatna opieka zdrowotna
karta Multisport
odpowiedzialność za różne procesy obsługi klienta i łańcucha dostaw
zarządzanie zamówieniami (wprowadzanie nowych zamówień, zmiany i anulowanie zamówień)
przestrzeganie umów dotyczących poziomu usług i kluczowych wskaźników wydajności
zapewnienie wysokiej jakości istniejących procesów
rozwiązywanie problemów związanych z obsługiwanymi procesami - proaktywne rozwiązywanie problemów
koncentracja na kliencie: identyfikacja i ocena potrzeb klientów w celu osiągnięcia satysfakcji
komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami
właściwe rozwiązywanie problemów biznesowych
odpowiedzialność za dostarczanie innowacji procesowych
ciągłe inicjatywy/pomysły usprawniające
uczestnictwo w projektach
osiąganie wyznaczonych celów
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B1
wielozadaniowość
umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem
zorientowanie na szczegóły
znajomość Microsoft Word, Excel, Outlook
doświadczenie w SAP, Oracle Right Now będzie atutem
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?