Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/10/2018.

customer care agent with dutch

Gdańsk, pomorskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

  • answering calls and responding to e-mails
  • following prescribed processes (e.g. Rebooking, Cancellation, Schedule change, Name change, Luggage, Meals and Seats, Insurance, Monitor automated ticketing process) and handling other customer requests
  • cooperating with all relevant departments to resolve customer issues

Requirements:

  • very good knowledge of Dutch and English
  • knowledge of German is nice to have 
  • very good interpersonal and communication skills
  • experiance in a customer service area will be an asset

Our offer:

  • contract of employment
  • great job location (close to bus, tram and train station)
  • work in shifts system - flexible schedules
  • opportunity to take up part or full-time work
  • fully equipped and modern office in the Olivia Business Center complex
  • work in multinational and friendly environment
  • development and training options (including soft skills, computer and language courses)
  • benefits package (MultiSport card, private medical care, addiditonal insurance)

Prezentacja firmy

Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa... personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry