Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/05/2020.

Critical Incident Management Officer

Katowice, śląskie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

Critical Incident Management Officer
Katowice
NR REF.: 1137418


Your new company
For our Client, well-known international company located in Katowice, we are looking for Candidates interested inCritical Incident Management Officer/Problem Manager role with other ITIL process experience.

Your new role
  • Lead and follow-up upon resolutions for Severity One Incidents (P1 Critical Incidents), threats and vulnerabilities, and participate in on-call duty for business-critical services (9 weeks p.a.).
  • Lead and follow-up upon resolution of all priority Problems.
  • Anticipates operational, program, and implementation issues and develops preventative measures.
  • Drive Performance Team assignments together with business representatives both on site and remotely.
  • Prepare and evaluate root cause analysis (Problem tickets handling), support changes, evaluate risks
  • Cooperate with other ITIL and non-ITIL processes
  • Works within service delivery processes in a complex service delivery environment
  • Prepare reports and update documentation

What you'll need to succeed
  • Bachelor degree in information science, mathematics, natural science, engineering or similar.
  • Experience with Microsoft Office.
  • Good understanding of ITIL V3 processes and principals confirmed by ITIL Foundation certificate.
  • Any certification in Scrum/Agile, ITIL or COBIT will be beneficial.
  • Good command of written and spoken English (B2 at least) and good communication skills.
  • Willingness to business travel.
  • Pro-active behavior, take initiative to improve our daily work, ability in decision making, both team player and self-driven.

What you'll get in return

  • Attractive salary adequate to the skills and experience.
  • Job in an international environment and a young, dynamic team with team mates in Hamburg, Stockholm, Katowice and Amsterdam.
  • Rich benefit package (e.g. private healthcare & Multisport card).
  • Opportunity for professional development (training budget).
  • Excellent work atmosphere.
  • Remote working (up to 6 days per month).

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry