Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/09/2020.

Credit Collections Specialist

Prague, zagranica

Michael Page

Opis stanowiska pracy

The Customer Care specialist supports Customer Care Supervisor in ensuring that the company reliable, professional and responsive partner for all Customers. They are searching person who will be an excellent team player, with a strong service and sales mentality.

My client is searching for native speakers.

Client Details

We are looking for individuals who will be developing new Shared Service Center based in Prague! Our Client is an international, stable and well known company from medical sector that will migrate several processes from its subsidiaries to the heart of Europe.

Description

* Call handling
* Manages product and service complaints
* Ensures a correct Customer Master Data maintenance
* Ensures a correct Orders handling: Quotations, Orders, Deliveries and Invoices
* Ensures a reliable Product Support (basic level)
* Assures fulfilment of the local legal requirements
* Ensures fulfilment of the local Terms and Conditions of Sales: Returns, Discounts, Freight Charges, Warranty and Product Complaints
* Reaches local Customer Care targets
* Implements all EMEA procedures and processes linked to Customer Care and agreed with the Customer Care Manager.
* Promotes campaigns and offers agreed with the Customer Care Manager.
* Manages Leads qualification
* Works and leverages relations with sister companies in whole group

Profile

* Experience in Customer Care area, ideally from dental, healthcare or medical device field
* Language skills
* Fluent level of English
* Expert knowledge as SAP user for Customer Care modules
* Valuable knowledge as user in CRM systems
* Oral and writing communication skills
* University or bachelor's degree
* Expert knowledge in Customer Care processes and procedures
* Knowledge in Logistics processes and procedures

Job Offer

  • Base salary + bonus
  • Private medical healthcare
  • Life insurance
  • Sport card
  • Additional 5 days of vacation
  • Co-founded meals vouchers
  • Co-founded private pension insurance

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry