Country Administrator
Łódź / MikołówCountry Administrator
Łódź / Mikołów
NR REF.: 1172905
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży IT, poszukujemy osób na stanowisko Country Administrator.
Twoja nowa rola
Do zadań na tym stanowisku będzie należało przeprowadzenie automatyzacji i cyfryzacji w obszarze administracji biura i finansów, zapewnienie funkcjonowania organizacji zgodnie z polskim prawem i przepisami we wszystkich aspektach, koordynacja i nadzór nad współpracą z biurem księgowym, zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów, prowadzenie biura, kontakt z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, przygotowywanie umów dla nowych pracowników i współpraca z biurem kadrowym, ścisła współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych, organizacja spotkań i wydarzeń służbowych, zadania administracyjne związane z obsługą biura. Rola wymaga sporadycznych podróży biznesowych za granicę.
Czego potrzebujesz by osiągnąć sukces
Idealny kandydat jest skrupulatny, terminowy, dobrze zorganizowany, odpowiedzialny oraz posiada chęci rozwoju w kierunku automatyzacji i cyfryzacji procesów.
Co otrzymujesz w zamian
Nasz Klient oferuje stabilne, długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze połowy etatu. Firma gwarantuje pracę w przyjaznej atmosferze, kameralny zespół oraz uczestnictwo w podejmowaniu kluczowych dla organizacji decyzji.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Łódź / Mikołów
NR REF.: 1172905
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży IT, poszukujemy osób na stanowisko Country Administrator.
Twoja nowa rola
Do zadań na tym stanowisku będzie należało przeprowadzenie automatyzacji i cyfryzacji w obszarze administracji biura i finansów, zapewnienie funkcjonowania organizacji zgodnie z polskim prawem i przepisami we wszystkich aspektach, koordynacja i nadzór nad współpracą z biurem księgowym, zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów, prowadzenie biura, kontakt z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, przygotowywanie umów dla nowych pracowników i współpraca z biurem kadrowym, ścisła współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych, organizacja spotkań i wydarzeń służbowych, zadania administracyjne związane z obsługą biura. Rola wymaga sporadycznych podróży biznesowych za granicę.
Czego potrzebujesz by osiągnąć sukces
- wykształcenie wyższe profilowe (ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie),
- ugruntowane doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i administracji (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności),
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym,
- znajomość j. niemieckiego będzie atutem,
- otwartość na podróże służbowe.
Idealny kandydat jest skrupulatny, terminowy, dobrze zorganizowany, odpowiedzialny oraz posiada chęci rozwoju w kierunku automatyzacji i cyfryzacji procesów.
Co otrzymujesz w zamian
Nasz Klient oferuje stabilne, długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze połowy etatu. Firma gwarantuje pracę w przyjaznej atmosferze, kameralny zespół oraz uczestnictwo w podejmowaniu kluczowych dla organizacji decyzji.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.