Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.

Content Moderator

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Content Moderator
Poznań
NR REF.: 1123537

On behalf of our Client - new BPO center located in Poznań, we are looking for English Speakers on position of Content Moderator.

In this role, you will be responsible for enforcing the online community's safety by reviewing social media postings (images, videos and news feed) for sensitive or inappropriate content. Your duties will also include taking applicable actions to approve, disapprove or escalate the content that requires further action.

We are looking for motivated Candidates, with good English skills (at least B2 level). To be successful in this position you should be also able to make quick decissions. Previous experience is not required – you will be provided with all essential training sessions.

Our Client offers interesting development opportunities in international environment, training sessions and benefit package.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry