#

Contact Center z j. hiszpańskim/bułgarskim/słoweńskim – OD ZARAZ! 100% ZDALNIE!

Selvoy

Kalisz, wielkopolskie

Selvoy
Selvoy

Contact Center z j. hiszpańskim/bułgarskim/słoweńskim – OD ZARAZ! 100% ZDALNIE!

Od: Selvoy
Miejsce pracy: Kalisz

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi.

Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu.

W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów.

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska: 

  • specjalista ds. sprzedaży z j. hiszpańskim! (wymagana komunikatywna znajomość   j. polskiego oraz biegła znajomość j. hiszpańskiego)
  • specjalista ds. sprzedaży z j. bułgarskim! (wymagana komunikatywna znajomość   j. polskiego lub j. angielskiego oraz biegła znajomość j. bułgarskiego)
  • specjalista ds. sprzedaży z j. słoweńskim! (wymagana komunikatywna znajomość   j. polskiego lub j. angielskiego oraz biegła znajomość j. słoweńskiego)

Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności!

Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! 

Co jest dla nas ważne?

  • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku hiszpańskim/ języku bułgarskim / języku słoweńskim, 
  • nastawienie na długotrwałą współpracę,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem,
  • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom,
  • wiesz, że sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać zawodowo,
  • jesteś osobą asertywną,
  • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument.

Twoje obowiązki to:

  • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku hiszpańskiego / bułgarskiego / słoweńskiego,
  • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów,
  •  weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów,
  • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości.

Co oferujemy?

  • pracę w 100% zdalnie,
  • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski,
  • rozwój  – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów,
  • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży,
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B),
  • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport).

Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :)

Wszystkiego Cię nauczymy!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi