Bądź na bieżąco z rynkiem pracy. Otrzymuj podobne oferty na e-mail: Consumer Experience Manager Project (1 year with possibility of extension) - Netherlands
Ustawienia powiadomienia o ofertach zostały zapisane.
Twoje powiadomienie o ofertach pracy zostało utworzone poprawnie. Pamiętaj, że aby zacząć otrzymywać job alert, musisz najpierw potwierdzić rejestrację w serwisie, którą przesłaliśmy na Twój adres email..
Adres e-mail powinien mieć następujący format name@example.com.
Podany adres e-mail już istnieje. .
Posiadasz maksymalną liczbę powiadomień. Zobacz aktualny stan i wprowadź ewentualne modyfikacje.
Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.
Consumer Experience Manager Project (1 year with possibility of extension)
The company is one of the biggest Dutch multinationals related to both consumer and healthcare goods. You will be part of the Consumer Care department.
Role Description
Consumer Care drives the consumer experience in the market. This means preparing one hand the consumer experience for products that are about to be launched, on the other hand collect market feedback on products already launched. In this, being consumer centric is key. You will use consumer feedback data to improve the overall consumer experience.
Responsibilities
- Drive and report in-market feedback and post market surveillance including provision of feedback to innovation teams and marketing. - Conduct root cause analysis and corrective action management for improvements in, for example, web-content, FAQ, Call Center trainings. - Understand the drivers for rating and reviews for products - Contribute to consumer complaint handling: identify resources needed to provide solutions to consumer issues and ensure timely execution. - Prepare and execute the Consumer Care touch points to achieve a superior consumer experience. - Drive Call Center readiness for product launches, including training materials, products, bulletins, scripts and more. - Monitor Frequently Asked Questions effectiveness and implement improvements based on, for example, success rates and Call Center input.
Requirements
- An academic degree (preferably in a social sciences field) - Minimum of 2 years’ working experience in user research, consumer science, call center environment - Passion for data and the analytical skills and are able to interpret data into actionable insights/recommendations - Understand what is behind the data / consumer feedback and what drives rating and reviews - Eagerness to understand the technical aspects of consumer products and product propositions. - Very curious orientation and empathy towards consumers and customers - Experience in defining communication materials to address the consumer needs and questions, such as call center scripts and website content, and to review the effectiveness of the communication tools - Strong drive for continuous improvement
Are you interested and do want to apply for this role, please fill out your application via the apply button below and contact Frank Geerlofs.
Prezentacja firmy
SIRE Life Sciences® is the market leader in life science recruitment. We believe the...recruitment market needs to gear up in technology and continues innovation. We like technology, in a life science market driven on science, we couldn’t stay behind; we drive Recruitment Science. Rozwiń
Informacje dodatkowe
Ostatnia aktualizacja:
14/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria
Aplikuj
Aplikuj
Otrzymuj podobne oferty pracy na ekranie swojego urządzenia
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
W serwisie www.infopraca.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje są dostępne w Polityce prywatności ››