Opis stanowiska pracy
Commercial Customer Service Manager
Polska
NR REF.: 1192506
For our Client, a company producing membranes, we are looking for a person to hold a Customer Service Manager position.
Overseeing all Customer Service processes, ensuring the highest quality of service to customers in the most efficient manner (operational efficiency).Directing, motivating, and supervising the Customer Service Specialists and Application Engineers to ensure prompt and professional service to customers.Preparing and conducting weekly sales meetings and one-on-one sessions focused on the aftermarket. Achieving sales targets.Creating appropriate solutions for customers and the organisation through strong cooperation and communication.Defining development plans/items for each team member and monitoring implementation.Developing, tracking, and reporting key performance measurements.Identifying new business opportunities.
Experience in managing a team.Sales and customer-oriented attitude.Very good English skills (C1) - must have.Willingness to travel a lot within Europe.Skills such as excellent communication, teamwork ability, flexibility, and problem-solving are crucial for success in this position.SalesForce/ ERP SAP knowledge would be an asset.Very good knowledge of Microsoft Office systems, especially Microsoft Excel.
Working in an international environment.Benefits: medical package, sports card, social fund.Laptop, smartphone.
We kindly inform that we will contact selected Candidates.
Hays Poland sp. z o. o. is an employment agency registered in the register kept by the Marshal of the Masovian Voivodeship under number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa