Chief Customer Officer (E-commerce)
Miejsce pracy: WrocławZakres zadań:
- Zarządzanie relacjami z Klientem we wszystkich etapach komunikacji (telefon, mail, chat, Messanger, opinie pozakupowe)
- Udział w budowaniu komunikacji w sklepie internetowym (UX), marketplace’ach, marketingu
- Usprawnienia procesów w dziale obsługi Klienta, w tym reklamacji, jakości obsługi
- Wdrażania nowych rozwiązań mających na celu podnoszenie automatyzacji i jakości pracy
- Zarządzanie zespołem ds. obsługi Klienta (15-20 osób)
- Rekrutacja i motywacja pracowników
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia w sklepie e-commerce
- Min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem, koordynacji pracy zespołu
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem, obsłudze Klienta
- Wiedza na temat zasad sprzedaży w Internecie, w tym w obsłudze aukcji allegro
- Zainteresowanie tematyką e-commerce, marketingu internetowego
- Zorientowanie na cel
- Zdolności przywódcze
- Asertywność
- Samodzielność
- Dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Pracę w firmie będącej liderem w branży
- Realny wpływ na pracę działu obsługi Klienta oraz sprzedaży internetowej
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i karty Multisport
Oferta dotyczy pracy stałej