Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:

  • Zarządzanie relacjami z Klientem we wszystkich etapach komunikacji (telefon, mail, chat, Messanger, opinie pozakupowe)
  • Udział w budowaniu komunikacji w sklepie internetowym (UX), marketplace’ach, marketingu
  • Usprawnienia procesów w dziale obsługi Klienta, w tym reklamacji, jakości obsługi
  • Wdrażania nowych rozwiązań mających na celu podnoszenie automatyzacji i jakości pracy
  • Zarządzanie zespołem ds. obsługi Klienta (15-20 osób)
  • Rekrutacja i motywacja pracowników

Wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w sklepie e-commerce
  • Min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem, koordynacji pracy zespołu
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem, obsłudze Klienta
  • Wiedza na temat zasad sprzedaży w Internecie, w tym w obsłudze aukcji allegro
  • Zainteresowanie tematyką e-commerce, marketingu internetowego
  • Zorientowanie na cel
  • Zdolności przywódcze
  • Asertywność
  • Samodzielność
  • Dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem w branży
  • Realny wpływ na pracę działu obsługi Klienta oraz sprzedaży internetowej
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i karty Multisport

Oferta dotyczy pracy stałej


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry