#

Chief Customer Officer (E-commerce)

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Chief Customer Officer (E-commerce)

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres zadań:

  • Zarządzanie relacjami z Klientem we wszystkich etapach komunikacji (telefon, mail, chat, Messanger, opinie pozakupowe)
  • Udział w budowaniu komunikacji w sklepie internetowym (UX), marketplace’ach, marketingu
  • Usprawnienia procesów w dziale obsługi Klienta, w tym reklamacji, jakości obsługi
  • Wdrażania nowych rozwiązań mających na celu podnoszenie automatyzacji i jakości pracy
  • Zarządzanie zespołem ds. obsługi Klienta (15-20 osób)
  • Rekrutacja i motywacja pracowników

Wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w sklepie e-commerce
  • Min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem, koordynacji pracy zespołu
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem, obsłudze Klienta
  • Wiedza na temat zasad sprzedaży w Internecie, w tym w obsłudze aukcji allegro
  • Zainteresowanie tematyką e-commerce, marketingu internetowego
  • Zorientowanie na cel
  • Zdolności przywódcze
  • Asertywność
  • Samodzielność
  • Dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem w branży
  • Realny wpływ na pracę działu obsługi Klienta oraz sprzedaży internetowej
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i karty Multisport

Oferta dotyczy pracy stałej


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi