Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Change Manager
Katowice
NR REF.: 1148972

The Ammega Group was founded in 2018 as a result of merging the conveyor industry Ammeraal Beltech conveyor business with Megadyne’s power transmission and fluid power business. You might not even know, however probably you are able to see their products in many aspects of everyday life, like at the airports, food production, logistics centers, shop floors, and even in your gym or local supermarket. Their main production is directed to conveyor belts, power transmission belts and hydraulic hoses which we use every day.

Currently, for my client Ammega I am looking for Candidates for CHANGE MANAGER to join the Ammega Business Centre based in KATOWICE.

Key Accountabilities:
  • Work with leadership teams to deliver value through people, by redesigning (local) organizations, building capability, developing effective leadership teams and embedding behavioural change;
  • Effectively design and manage change in Ammega complex organizational context;
  • Support the people side of technology and data driven organizational transformations;
  • Translate the organizational strategy into the change strategy and manage the execution of the change strategy to support the Finance, ICT, Procurement and HR Transformation Projects;
  • Create the conditions for successful organizational change coming from the transformation projects.
  • Provide reporting and other updates to management and project teams
  • Ensure that KPI's are met

Experience Required:
  • Bachelor’s degree or equivalent in relevant field (HR, Business, organizational development, psychology)
  • Experienced on behavioural and/or technology enabled change management programs
  • Excellent in communication, leadership skills and culture understanding
  • Fluent in English
  • Strong experience in the area of project management or change management or transition management
  • Excellent computer skills incl. MS Office
  • Willingness to travel frequently (up to 50%)

We offer:
  • challenging and exciting career in international environment
  • great possibility of further development
  • stable job in a team of professionals
  • attractive salary
  • employee’s benefits

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Finanse , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry