Opis stanowiska pracy
Tax-Pol Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje osoby na stanowisko:
Team Leader (Call Center)
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- budowanie i zarządzenie zespołem sprzedażowym;
- prowadzenie szkoleń zespołu Call Center;
- ustalanie planów sprzedażowych i realizowanie zawartych w nich założeń;
- budowanie, aktualizowanie skryptów rozmów;
- raportowanie i analiza bieżących działań oraz wyników;
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w Call Center;
- znajomość sprzętu, oprogramowań;
- predyspozycje zawodowe – wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarządcze;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- ciekawe zadania i projekty;
- przyjemną atmosferę pracy
Oferty prosimy kierować wyłącznie drogą elektroniczną
Prezentacja firmy
Firma Tax-Pol od wielu lat jest liderem na rynku polskim oferując...
Firma Tax-Pol od wielu lat jest liderem na rynku polskim oferując zwrot podatku z Holandii, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Jako jeden z nielicznych podmiotów na rynku posiadamy doświadczenie i wiedzę, aby uzyskiwać najwyższe zwroty przy prostych procedurach. Zaufało nam już tysiące klientów i co roku grono osób zadowolonych z naszych usług systematycznie powiększa się.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing