#

Call Center Manager

Hays Poland

Poznań, wielkopolskie

Hays Poland

Call Center Manager

Poznań
Call Center Manager
Poznań
NR REF.: 1118272

Nasz Klient – lider na rynku branży assistance, współpracujący z największymi firmami w swoich branżach w Polsce, poszukuje kandydata na stanowisko: Call Center Managerw Poznaniu.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie i kierowanie Centrum Zgłoszeniowym, obsługę reklamacji i korespondencję, a także za planowanie zadań i organizację pracy działu w zakresie planów budżetowych i obowiązujących standardów jakości. Ponadto będzie pełniła nadzór nad pracownikami, organizacją i planowaniem szkoleń dla zespołu, a także raportowaniem pracy działu.

Poszukujemy osoby, posługującej się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym, z minimum 3 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku i w zarządzaniu wieloosobowym zespołem.Jeżeli jesteś osobą komunikatywną, bardzo dobrze zorganizowaną i potrafiącą pracować pod presją czasu, zachęcamy do aplikowania.

Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na okres 1,5 roku, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od uzyskanych wyników.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi