Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/09/2021.

Business development Director

Nowy Targ, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Business development Director
Nowy Targ
NR REF.: 1152492

Dla naszego klienta – lidera w branży usług turystyczno-wypoczynkowych - poszukujemy osoby na stanowisko- Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Zakopanem.

Osoba ta będzie odpowiedzialna za sprawny przebieg wszystkich projektów optymalizacyjnych i wdrożeniowych w organizacji, oraz koordynację pracy podległych mu Project Managerów po stronie biznesowej.

Dyrektor ds. Rozwoju biznesu będzie dbał o rozwój działalności Spółki zgodnie z przyjętą strategią, pozyskiwał nowe projekty na realizację inwestycji, poszukiwał i tworzył nowe możliwości biznesowe, czy też nawiązywał współpracę z nowymi partnerami biznesowymi. Kandydat powinien prowadzić negocjacje handlowo – techniczne, nadzorować terminowość i prawidłowość przebiegu procesu inwestycyjnego, a także analizować rynek i działania konkurencji. Od osoby na tym stanowisku oczekujemy również inicjowania nowych projektów optymalizacyjnych, realizacji projektów w oczekiwanych ramach czasowych, finansowych oraz jakościowych. Dodatkowo w zakres obowiązków będzie wchodziło przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu Spółki, ścisłe współpracowanie z Kierownikami Projektów i Dyrektorami działów operacyjnych.

Kandydat powinien cechować się wyższym wykształceniem, doświadczeniem popartym wynikami na stanowisku managerskim w obszarze rozwoju biznesu, znajomością języka angielskiego na dobrym poziomie, a także znajomością metodologii Prince2. Oczekujemy kandydatów z bardzo dobrą organizacją własną i umiejętnością myślenia strategicznego. Ponad to, Kandydat powinien posiadać umiejętność analizy informacji dotyczących rozwoju biznesu w zakresie opłacalności i rentowności projektu, a także rozumieć procesy biznesowe. Dodatkowo od kandydata oczekujemy zaangażowania, dynamizmu, innowacyjności, kreatywności, ale też sumienności, rzetelności i odpowiedzialności. Wymagana jest też komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne, oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientem.

Klient oferuje umowa o pracę lub kontrakt menadżerski, atrakcyjne wynagrodzenie (z dodatkową premią uznaniową), ubezpieczenie na życie i kartę rodzinną.

Serdecznie zapraszamy do wysłania swojego CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry