Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Your tasks:

  • Providing support for German-speaking business Clients
  • Analyzing problems related to order management, providing corrective resolutions
  • Contacting via phone & e-mail

Requirements:

  • Fluent German (B2) and communicative English (B1)
  • Previous experience with in customer service area as an asset
  • Strong organizational skills with the ability to prioritize effectively
  • Excellent communication skills and the ability to interact professionally with a diverse group of clients

Our Clients offers:

  • Attractive salary and an interesting package of benefits,
  • The ability to constantly improve professional qualifications in the international environment,
  • A clear path of professional development towards an expert or leadership side,
  • The ability to improve language skills inside the organization,
  • Interesting trainings tailored to the needs of employees.

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry