Miejsce pracy: okolice Łodzi
Zadania / obowiązki:
- Tworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej wybranej kategorii produktowej.
- Monitorowanie rynku kosmetycznego, wykonywanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie raportów pod potrzeby prowadzonych projektów.
- Analiza potrzeb klientów, trendów rynkowych, konkurencji, wyciąganie wniosków i kreowanie nowych produktów na ich podstawie.
- Zarządzanie przydzielonym portfolio produktowym z wybranej kategorii - nadzór nad rozwojem oferty w zakresie asortymentowym.
- Koordynacja i dbanie o spójność komunikacji marki we wszystkich kanałach komunikacji.
- Przeprowadzanie pełnego procesu wdrożeniowego nowych produktów we współpracy z Działem Technologicznym, Działem Sprzedaży, Działem Zaopatrzenia, Działem Graficznym.
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji.
Firma oferuje:
- Pracę stacjonarną w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Ciekawe projekty, realizowane w kreatywnym zespole.
- Niekorporacyjna atmosfera pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pakiet socjalny (karta sportowa, dofinansowanie do wakacji, paczki na święta).
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność kreowania i wdrażania nowych koncepcji produktowych.
- Dobra organizacja pracy, wytrwałość, systematyczność.
- Jasne werbalizowanie pomysłów i skuteczne argumentowanie koncepcji.