Opis stanowiska pracy
Brand Manager/Category Manager
Wroclaw
NR REF.: 1193970
Dla naszego Klienta, czołowego producenta z branży spożywczej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Brand Manager/ Product Manager/ Category Manager.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kategorią produktów / liniami produktowymi
- Odpowiedzialność za kalendarz działań marketingowych w ramach powierzonego obszaru biznesu tj. planowanie i wprowadzanie na rynek nowości oraz komunikacja
- Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań dla rozwoju powierzonej kategorii w ramach istniejącej strategii marki – zarówno w celu wzrostu sprzedaży i marży, jak również dla budowy parametrów wizerunkowych
- Opracowywanie koncepcji nowych linii produktowych, produktów i opakowań oraz optymalizacja istniejącego portfolio
- Określanie krótko- i długoterminowych celów marketingowych dla prowadzonego obszaru marki
- Współtworzenie, realizacja i ewaluacja kampanii reklamowych – w tym: tworzenie mediaplanów oraz kreacji we współpracy z agencjami zewnętrznymi i grafikami (dom mediowy, agencje reklamowe i PR)
- Bieżąca współpraca z zespołem digitalowym
- Koordynacja wielofunkcyjnych zespołów pracujących nad wdrożeniem nowych produktów na rynek (technologia, sprzedaż, jakość, produkcja)
- Przygotowywanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z klientami
- Bieżąca kontrola pozycji rynkowej prowadzonej kategorii, monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
- Inicjowanie i nadzór nad badaniami marketingowymi
- Prowadzenie analiz w oparciu o dane m.in. Nielsen, Mintel, Omnibus i inne
- Współudział w tworzeniu długofalowej strategii wzrostu całej marki i biznesu w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych
- Planowanie i bieżące rozliczanie budżetu
- Raportowanie statusu własnych projektów
Wymagania:
- 2/3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu w branży FMCG
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki to marketing, socjologia, ekonomia i pokrewne
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia i planowania
- Doświadczenie w dziedzinie rozwoju nowych produktów i kategorii (NPD; R&D)
- Zaangażowania, dynamizmu, entuzjazmu i chęci poszukiwania nieszablonowych rozwiązań, usprawnień oraz innowacji
- Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole i przewodzenia zespołom projektowym
- Umiejętności jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej i wymagającej organizacji
- Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji, znaczącym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
- Mile widziana znajomość technik druku
- Otwartość na podróże służbowe
- Prawo jazdy kat. B
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy do prywatnego użytku, telefon, laptop)
- Wsparcie relokacyjne
- Realny wpływ na kształtowanie wyników biznesowych jednej z największych polskich marek
- Realizacja ciekawych projektów o skali wykraczającej poza granice Polski
- Dostęp do pełnego spectrum narzędzi pracy marketingowca
- Ciekawa, pełna wyzwań praca w przyjaznym zespole
- Pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym (prywatną opiekę medyczną, możliwość dołączenia do programu Multisport, szkolenia i udział w konferencjach, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne i inne świadczenia socjalne, bezpłatne posiłki dla pracowników)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media