Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/11/2017.

Bankier ds. Sprzedaży Telefonicznej

Katowice, śląskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

 

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

• Wykonywanie połączeń telefonicznych do stałych klientów banku w oparciu o różnorodne bazy;

• Udzielanie informacji oraz dopasowanie oferty produktowej firmy – produkty oferowane przez bank to m.in. kredyty gotówkowe, pożyczki;

• Bieżąca obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami banku;

• Opiekowanie się obecnymi klientami banku, dbając jednocześnie o najwyższą jakość obsługi;

• Procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi;

• Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;

• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Wymagania

Od kandydata oczekujemy:

• Doświadczenia w obsłudze klienta;

• Wykształcenia średniego, dodatkowym atutem będzie wyksztalcenie wyższe;

• Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych;

• Odpowiedzialności, samodzielności oraz konsekwencji w działaniu;

• Ukierunkowania na realizację zadań oraz osiągania założonych celów;

• Umiejętnego posługiwania się poprawną polszczyzną;

• Efektywności w organizowaniu czasu swojej pracy – umiejętność pracy pod presją czasu;

• Mile widziana znajomość produktów i usług bankowych.

 

Nasz klient oferuje:

• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełen etat;

• Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjne premie miesięczne, adekwatne do osiąganych wyników;

• Szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet szkoleń wspierających dalszy rozwój kompetencji;

• Stabilne godziny pracy – wolne weekendy;

• Określona ścieżka awansu wewnątrz firmy;

• Dodatki pozapłacowe: karta Multisport, prywatna opieka medyczna – w tym również opieka stomatologiczna, pakiet ubezpieczeń itp.;

• Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie budowania relacji z klientami, sprzedaży produktów bankowych oraz negocjacjach;

• Pracę w przyjaznym, młodym i energicznym zespole.

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ teraz".

 

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.


W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.


Obecnie znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
7
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry