Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Możliwość rozwoju w międzynarodowej i cenionej na rynku jednostce certyfikującej
Atrakcyjne środowisko pracy
Szkolenia
Pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowy, dofinansowanie nauki języka)
Narzędzia niezbędne do pracy - komputer, telefon
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (Inżyniera Medyczna, Biotechnologia, Chemia, Inżynieria Mechaniczna, Informatyka, Fizyka, Elektronika, Inżynieria biomedyczna, Automatyka i Robotyka lub pokrewne)
Min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze aktywnych wyrobów medycznych (np. wyrobów chirurgicznych, do wspomagania oddychania, rehabilitacji, aktywnych wyrobów stomatologicznych)
Wiedza z zakresu zarządzania jakością
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych, również za granicę (podróże stanowią minimum 30% czasu pracy)
Wiedza techniczna z zakresu aktywnych wyrobów medycznych będzie dużym atutem
Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Dobra organizacja pracy
Komunikatywność i umiejętność nawiązywania/ utrzymywania relacji
Zadania:
Planowanie i realizowanie audytów u klientów
Odpowiedzialność za przygotowywanie dokumentacji audytowej
Ocena działań korygujących
Współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w zakresie certyfikacji
Utrzymywanie i rozwój uprawnień zawodowych
Prowadzenie szkoleń i seminariów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.