Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2019.

Asystentka Zarządu

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystentka Zarządu
Gdańsk
NR REF.: 1123320

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, której jeden z oddziałów znajduje się w Gdańsku, poszukujemy osoby na stanowisko:


Asystent/ka Zarządu


Osoba ta będzie odpowiedzialna za wsparcie organizacji pracy Zarządu, nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz kalendarzem, organizację spotkań, wyjazdów i częste formalne kontakty z działami Spółki, kancelariami prawnymi. Stanowisko jest związane z pośredniczeniem między Zarządem a podlegającymi działami firmy i stałą dbałością o powierzone zadania oraz pracą w MS Word i MS Excel.


Od kandydatów wymagane jest doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane wykształcenie z zakresu prawa/ administracji, bardzo dobra znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2 (jęz. niemiecki będzie dodatkowym atutem), doskonałe umiejętności organizacyjne, profesjonalizm, samodzielność i proaktywność, a także umiejętność ustalania priorytetów. Istotne są też odporność na stres i zmiany, zaangażowanie w pracę i komunikatywność. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach.


Nasz Klient oferuje pracę w międzynarodowej firmie z atrakcyjnym wynagrodzeniem w nowoczesnym biurze, umowę o pracę, kartę multisport, ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, możliwość nauki języka niemieckiego oraz możliwe dofinansowanie do studiów powiązanych z pełnioną funkcją, a także parking dla pracowników.



Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry