Jesteśmy kreatywnym i doświadczonym zespołem. Tworzymy firmę projektowo produkcyjną o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Nasza misja brzmi „Wspólne udoskonalanie oświetlenia”. Kierujemy się takimi wartościami, jak zespołowość, rozwój, odpowiedzialność, kreatywność i efektywność. Do naszego zespołu poszukujemy specjalistki, która udzieli wsparcia prezesowi zarządu oraz poprowadzi szereg zadań administracyjno-księgowych.
Twoje stanowisko pracy obejmuje, takie zadania jak:
• Wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji bieżących zadań spółki,
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w organizacji,
• Tworzenie pism, zestawień i raportów na potrzeby organizacji,
• Wystawianie faktur oraz prowadzenie kasy firmowej,
• Bieżąca obsługa firmowych kont bankowych,
• Rozliczanie wyjazdów krajowych i zagranicznych, wydatków oraz faktur w elektronicznym obiegu dokumentów,
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników oraz teczek pracowniczych,
• Kompletowanie dokumentów dla biura rachunkowego,
• Bieżąca weryfikacja i archiwizacja dokumentów,
• Wykonywanie innych zadań organizacyjno-administracyjnych.
Będziemy wymagali od Ciebie:
• Ukończonych studiów o profilu ekonomicznym lub pokrewnym,
• Znajomości zagadnień z obszaru księgowości i finansów,
• Doświadczenia w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań,
• Swobody w komunikacji w mowie i piśmie w języku angielskim,
• Efektywnej pracy z programem Excel,
• Swobody w pisaniu poprawnych tekstów,
• Skuteczności, samodzielności i automotywacji,
• Nastawiania na rozwój własnych kompetencji i na systematyczne poszerzanie wiedzy,
• Dobrego zorganizowania, planowania, ustalania priorytetów,
• Realizowania działań zgodnie z misją i wartościami naszej organizacji
• Miłej aparycji, poczucia humoru i interesującego hobby.
Klientami Lediko są zakłady przemysłowe i centra logistyczne wymagające ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.