
Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu / Office Managera.
Asystentka Zarządu / Office ManagerMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Odpowiedzialność za administracyjne funkcjonowanie biura Kancelarii oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. urzędy, instytucje prawne, organizacje zawodowe),
- Zaopatrzenie Kancelarii i zakup sprzętu biurowego,
- Prowadzenie kalendarza Zarządu oraz organizacja spotkań,
- Rejestracja FV i współpraca z Księgowością,
- Prowadzenie social mediów,
- Wsparcie w organizacji eventów oraz wspieranie innych działań podejmowanych na terenie firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w Dziale Administracji/ obsługi biura Zarządu - warunek konieczny,
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy i zaangażowanie w wykonywane zadania,
- Sprawne posługiwanie się systemem MS Office 360,
- Wielozadaniowość, priorytetyzacja zadań,
- Język angielski na poziomie B1/B2,
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o stabilnej i uznanej marce na rynku,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pakiet benefitów (np. dofinansowanie do nauki jęz. obcego, wolny dzień w urodziny).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.