#

Asystentka Zarządu / Office Manager - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu / Office Managera.

Asystentka Zarządu / Office ManagerMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Odpowiedzialność za administracyjne funkcjonowanie biura Kancelarii oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. urzędy, instytucje prawne, organizacje zawodowe),
  • Zaopatrzenie Kancelarii i zakup sprzętu biurowego,
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu oraz organizacja spotkań,
  • Rejestracja FV i współpraca z Księgowością,
  • Prowadzenie social mediów,
  • Wsparcie w organizacji eventów oraz wspieranie innych działań podejmowanych na terenie firmy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w Dziale Administracji/ obsługi biura Zarządu - warunek konieczny,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • Sprawne posługiwanie się systemem MS Office 360,
  • Wielozadaniowość, priorytetyzacja zadań,
  • Język angielski na poziomie B1/B2,
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej i uznanej marce na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów (np. dofinansowanie do nauki jęz. obcego, wolny dzień w urodziny).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi