Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Obecnie dla naszego Klienta, renomowanej międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej z branży budowlanej z siedzibą w Tarnowie Podgórnym pod Poznaniem, działającej na polskim rynku od ponad 20 lat, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka PrezesaMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
wspieranie procesów zarządczych w firmie,
analiza i sporządzanie stosownych dokumentów na potrzeby Zarządu,
koordynowanie i zarządzanie obiegiem informacji oraz dokumentów pomiędzy poszczególnymi działami firmy,
prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu, organizowanie wyjazdów służbowych,
organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych oraz przygotowywanie stosownych protokołów,
istotny wkład w budowanie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Wymagania:
płynna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
dobra znajomość języka angielskiego,
wykształcenie wyższe,
doświadczenie na podobnym stanowisku,
umiejętność bardzo dobrej organizacji własnego czasu pracy oraz zaangażowanie w powierzone zadania,
rzetelność, sumienność, dokładność i skrupulatność w wykonywanych zadaniach,
wysoka kultura osobista,
doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym umiejętność słuchania,
umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,
dobra znajomość komputera w zakresie MS Office,
mile widziane prawo jazdy kat.B.
Nasz Klient oferuje:
ciekawą pracę z możliwościami rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
atrakcyjne warunki pracy (umowa o pracę) i wynagrodzenie,
pakiet świadczeń dodatkowych jak prywatna opieka medyczna, Multisport Benefit, dofinansowanie do posiłków, ubezpieczenie grupowe, premie i inne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?