Numer oferty: StPr/23/2801
1. Prowadzenie całości spraw związanych z obsługą sekretariatu.
2. Bieżąca obsługa sekretariatu (rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów).
3. Dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji.
4. Kontakt z personelem medycznym w sprawach administracyjnych oraz związanych z grafikami.
5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami, urzędami.
6. Redagowanie oraz rozsyłanie pism wewnętrznych i zewnętrznych.
7. Zarządzanie dostawami materiałów biurowych, przygotowanie i składanie zamówień.
8. Organizacja i obsługa spotkań.
9. Dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji.
10. Rejestracja wizyt pacjentów.
11. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Sarzyńska 9, 75-819 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 15:35, praca na okres próbny: 2 miesiące, praca w Środkowopomorskim Centrum Zdrowia Psychicznego w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.