Progresso dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystentka księgowości / Obsługa klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
• Koordynacja spraw administracyjno – biurowo- księgowych ,
• Prowadzenie kalendarza spotkań,
• Odpowiedzialność za korespondencję wychodzącą i przychodzącą,
• Przygotowanie i redagowanie dokumentów oraz korespondencji,
• Odpowiedzialność za obieg dokumentów wewnątrz firmy,
• Przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby poszczególnych działów
. Kontakt z klientem
. Kontakt z dostawcami
Oferujemy:
• Stabilną pracę w rozwijającej się międzynarodowej firmie,
• Interesującą i odpowiedzialną pracę,
• Umowę bezpośrednio z pracodawcą,
• Możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagania:
• Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, włoski mile widziany
• Doświadczenie na stanowisku biurowym, administracyjnym, logistycznym mile widziane
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
• Samodzielność i dobra organizacja pracy,
• Doskonałe zdolności komunikacyjne.
. Doświadczenie w dziale księgowym - mile widziane.
Progresso jest agencją pośrednictwa pracy specjalizującą się w poszukiwa... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.