Asystentka Dyrektora
Świdnica Asystentka Dyrektora
Świdnica
NR REF.: 1108877
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej z branży automotive, z główną siedzibą w Niemczech, poszukujemy kandydata na stanowisko Office Support.
Twoje następne stanowisko
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie m.in.: obsługa administracyjna biura (sekretariat i recepcja zakładu) oraz spotkań firmowych, prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora, przygotowywanie pism, zarządzeń, prezentacji, kontakt z Centralą firmy i innymi zakładami grupy w celu organizacji m.in.: spotkań, audytów, organizacja podróży służbowych Dyrektora i Pracowników zakładu, współpraca ze wszystkich działami w zakresie codziennej realizacji zadań, jak również tłumaczenie pism i dokumentów firmowych (niemiecki/polski/niemiecki) oraz aktywne wsparcie i zaangażowanie w tworzenie struktur i standardów pracy nowego zakładu.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekiwania od kandydata to: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny), dobra znajomość języka angielskiego, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel i Power Point), jak również bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i otwartość na współpracę oraz dyspozycyjność do odbycia wyjazdowego szkolenia wdrożeniowego (1-2 tygodnie).
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w nowopowstałym zespole, możliwości rozwoju w firmie będącej liderem w swojej branży (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne), pracę w godzinach 8:00 – 16:00.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Świdnica
NR REF.: 1108877
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej z branży automotive, z główną siedzibą w Niemczech, poszukujemy kandydata na stanowisko Office Support.
Twoje następne stanowisko
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie m.in.: obsługa administracyjna biura (sekretariat i recepcja zakładu) oraz spotkań firmowych, prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora, przygotowywanie pism, zarządzeń, prezentacji, kontakt z Centralą firmy i innymi zakładami grupy w celu organizacji m.in.: spotkań, audytów, organizacja podróży służbowych Dyrektora i Pracowników zakładu, współpraca ze wszystkich działami w zakresie codziennej realizacji zadań, jak również tłumaczenie pism i dokumentów firmowych (niemiecki/polski/niemiecki) oraz aktywne wsparcie i zaangażowanie w tworzenie struktur i standardów pracy nowego zakładu.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekiwania od kandydata to: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny), dobra znajomość języka angielskiego, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel i Power Point), jak również bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i otwartość na współpracę oraz dyspozycyjność do odbycia wyjazdowego szkolenia wdrożeniowego (1-2 tygodnie).
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w nowopowstałym zespole, możliwości rozwoju w firmie będącej liderem w swojej branży (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne), pracę w godzinach 8:00 – 16:00.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.