Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej działającej w branży technicznej, znanej i cenionej firmy będącej liderem w swoim segmencie rynku, z siedzibą we Wrześni, poszukujemy osoby na stanowisko:
Szukamy osoby dojrzałej biznesowo, samodzielnej nie bojącej się nowych wyzwań, otwartej na nowości, uśmiechniętej z pogodnym usposobieniem, z doświadczeniem na stanowisku asystentki prezesa/ dyrektora/zarządu lub z doświadczeniem jako pracownik administracyjny/sekretarka w koordynowaniu i obsłudze sekretariatu. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego i przynajmniej dobra (komunikatywna) znajomość języka francuskiego.
Główne zadania:
- bieżące wsparcie Zarządu/Dyrektora Generalnego w codziennej pracy (zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, biletów, zakupy biurowe, tłumaczenia),
- kompleksowa organizacja pracy i obsługa sekretariatu,
- prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim, francuskim,
- odpowiedzialność za korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- obsługa spotkań biznesowych oraz telefoniczna obsługa klientów firmy,
- wsparcie administracyjne, opracowywanie raportów i zestawień.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i przynajmniej dobra (komunikatywna) znajomość języka francuskiego,
- znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner, fax),
- komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- optymistyczne nastawienie, uśmiech na twarzy i wysoka kultura osobista,
- dbałość o standardy poufności informacji.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie i dobre warunki pracy (umowa o pracę na pełen etat + atrakcyjne wynagrodzenie),
- przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym środowisku,
- kontakt z językiem angielskim i francuskim
- dodatkowe benefity (min. pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie),
- pracę stacjonarną w biurze bez konieczności wyjazdów.