Opis stanowiska pracy
Do podstawowych obowiązków Asystentki będzie należało:
- wyszukiwania ofert w internecie i prasie
- telefoniczne pozyskiwanie ofert mieszkań na sprzedaż oraz pod wynajem
- wykonywanie opisu nieruchomosci, wprowadzanie oferty do systemu CRM
- kompletowanie dokumentacji
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie bądź umowę o prace (możliwość współpracy po okresie próbnym na czas nieokreślony)
- elastyczne godziny pracy (możliwość dostosowania zmiany wedle potrzeb asystentki)
- możliwość uzyskania wysokich zarobków i premii zależnych od zaangażowania i efektów
- szkolenie i stałe wsparcie
- miłą atmosferę pracy
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon)
Wymagania:
- znajomości miasta i okolic w których będzie pracować
- wykształcenia min. średniego
- znajomości obsługi komputera i internetu
- chęci i determinacji w dążeniu do celu
- samodzielności i samodyscypliny
- posiadanie prawa jazdy i samochodu będzie dodatkowym atutem
- komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów
- mile widziane ( ale niekoniecznie ) osoby z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta w call center.
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji
Skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami.
Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".
Prezentacja firmy
Mamy jasną wizję rozwoju. Działamy we wszystkich sektorach rynku ...
Mamy jasną wizję rozwoju. Działamy we wszystkich sektorach rynku nieruchomości. Nasze biuro świadczy kompleksowe usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz profesjonalne doradztwo kredytowe. Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę prawną i notarialną oraz pomoc w uzyskaniu szybkiego i korzystnego kredytu. Współpracujemy z najlepszymi prawnikami i notariuszami. Nasze doświadczenie, wiedza i zaangażowanie tworzą prawdziwy kapitał naszej firmy.
Wysokie standardy obsługi oraz doskonała znajomość rynku nieruchomości to podstawa naszego działania. Naszym atutem jest profesjonalna i rzetelna obsługa oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Powierzone nam zadania wykonujemy z pasją, dbając o to, by nasi klienci byli zadowoleni.
Jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom.
Zapraszamy do współpracy
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/12/2018
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Czas trwania umowy
- nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 1 500PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- możliwe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Administracja biurowa