Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2018.

Asystentka Doradcy ds. Nieruchomości

Rzeszów, podkarpackie

Kings Group

Opis stanowiska pracy

Do podstawowych obowiązków Asystentki będzie należało:

  • wyszukiwania ofert w internecie i prasie
  • telefoniczne pozyskiwanie ofert mieszkań na sprzedaż oraz pod wynajem
  • wykonywanie opisu nieruchomosci, wprowadzanie oferty do systemu CRM
  • kompletowanie dokumentacji

 

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie bądź umowę o prace (możliwość współpracy po okresie próbnym na czas nieokreślony)
  • elastyczne godziny pracy  (możliwość dostosowania zmiany wedle potrzeb asystentki)
  • możliwość uzyskania wysokich zarobków i premii zależnych od zaangażowania i efektów
  • szkolenie i stałe wsparcie
  • miłą atmosferę pracy 
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon)

 

Wymagania:

  • znajomości miasta i okolic w których będzie pracować
  • wykształcenia min. średniego
  • znajomości obsługi komputera i internetu
  • chęci i determinacji w dążeniu do celu
  • samodzielności i samodyscypliny
  • posiadanie prawa jazdy i samochodu będzie dodatkowym atutem
  • komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów
  • mile widziane ( ale niekoniecznie ) osoby z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta w call center.

 

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji

Skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".

Prezentacja firmy

Mamy jasną wizję rozwoju. Działamy we wszystkich sektorach rynku nieruchomości. Nasze... biuro świadczy kompleksowe usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz profesjonalne doradztwo kredytowe. Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę prawną i notarialną oraz pomoc w uzyskaniu szybkiego i korzystnego kredytu. Współpracujemy z najlepszymi prawnikami i notariuszami. Nasze doświadczenie, wiedza i zaangażowanie tworzą prawdziwy kapitał naszej firmy.

Wysokie standardy obsługi oraz doskonała znajomość rynku nieruchomości to podstawa naszego działania. Naszym atutem jest profesjonalna i rzetelna obsługa oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Powierzone nam zadania wykonujemy z pasją, dbając o to, by nasi klienci byli zadowoleni.

Jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom.

Zapraszamy do współpracy
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2018
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Czas trwania umowy:
nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
1.500,00 zł - 3.500,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
możliwe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry