Numer oferty: StPr/22/2997
• kompleksowa organizacja i obsługa biura spółki: administrowanie biurem, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją firmy, obsługa poczty firmowej, archiwizacja dokumentacji spółki, sporządzanie kalkulacji i wycen (sprawozdawczość, monitoring wydatków), obsługa wewnętrznych systemów spółki, obsługa poczty, wystawianie FV oraz obsługa kasy, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu oraz rozliczanie wyjazdów służbowych,
• realizacja projektów, w tym w szczególności projektów konferencyjnych: obsługa wydarzeń konferencyjnych, utrzymanie kontaktu z jego uczestnikami, prawidłowe rozliczanie projektów konferencyjnych, przygotowanie ofert współpracy (partnerzy, sponsorzy), realizacja działań logistycznych, kontakt z podwykonawcami, sprawozdawczość i raportowanie.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: LUCJANA SIEMIEŃSKIEGO 20/38, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.