Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 26/05/2018.

Asystentka Biura z językiem niemieckim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystentka Biura z językiem niemieckim
Katowice
NR REF.: 1099262


Twoja następna firma

Dla naszego Klienta firmy z niemieckim kapitałem, z branży metalurgicznej, poszukujemy obecnie Asystentki Biura.

Twoje następne stanowisko

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie korespondencją mailową i telefoniczną biura, organizację spotkań z klientami firmy, organizację podróży służbowych oraz zaopatrzenie biura.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

- biegłej znajomości języka niemieckiego i angielskiego (C1)
- komunikatywności i motywacji do pracy i nauki
- nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia

Co zyskujesz?
-umowę o pracę
-pakiet szkoleń (pisanie oficjalnych pism, obsługa sekretariatu)
Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv w języku angielskim.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry