Opis stanowiska pracy
Asystentka/Asystent Zarządu
Poznan
NR REF.: 1182320
W związku z rozwojem naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystentka/Asystent Zarządu
Główne zadania na tym stanowisku to:
- codzienne wsparcie managerów w sprawach administracyjnych,
- codzienna komunikacja w języku angielskim,
- organizacja i koordynacja spotkań biznesowych, eventów dla pracowników,
- kontakt z firmami zewnętrznymi, negocjacja cen, podpisywanie umów o współpracę (firmy cateringowe, firmy przewozowe/transportowe, firmy eventowe),
- procesowanie zamówień i faktur,
- obsługa poczty, tworzenie prezentacji, opieka nad procesem delegacji itp.
Osoba na tym stanowisku musi przede wszystkim być:
- bardzo dobrze zorganizowana,
- skrupulatna, uważna na detale, dyspozycyjna,
- asertywna, komunikatywna,
- mieć umiejętność oddelegowywania zadań,
- mieć dużą odporność na stres,
- mieć biznesowe podejście w komunikacji i zachowaniu,
- angielski na poziomie C1/C2
- bardzo dobra znajomość PowerPoint, MS Excel, Outlook.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie wiodącej na rynku biofarmaceutycznym w Polsce,
- hybrydowy model pracy,
- umowa o pracę tymczasową – 12 miesięcy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/02/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa