Numer oferty: StPr/19/0868
- samodzielne i terminowe dokonywanie archiwizacji dokumentów.
- porządkowanie dokumentacji służbowej, celem zapewnienia prawidłowego sposobu archiwizacji materiałów i właściwego przy-gotowania ich do przekazania do archiwum.
- prowadzenie czynności w zakresie brakowania dokumentacji służbowej dot. kat BC, archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w celu zapewnienia właściwego niszczenia lub przekazania dokumentacji pracownikom kancelarii do odesłania do archiwum zakładowego.
- wykonywanie uwierzytelnionych kopii dokumentów celem udostępnienia ich uprawnionym organom.
- przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji funkcjonariuszy Zespołu ds. Migracji celem ich przygotowania do archiwizacji lub brakowania.
- prowadzenie obowiązujących rejestrów.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 164, 21-550 Terespol, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny. - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego (świadectwo szkoły). - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa. - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE -kopia świadectwa potwierdzającego posiadanie tytułu technika administracji. -oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. -kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2019r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu / adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon
Osoba do kontaktu: Elżbieta Sidorowska
Telefon: 82 5685339
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.