Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/09/2019.

Asystent z językiem niemieckim

Gdynia, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent z językiem niemieckim
Gdynia
NR REF.: 1116830

Dla międzynarodowej firmy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta z językiem angielskim/ niemieckim

Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało wsparcie zespołu prawnego w pracach biurowych,w tym m.in. dbanie o weryfikację i zgodność dokumentów z obowiązującymi przepisami, redagowanie pism dla Klientów, przygotowywanie poprawnej dokumentacji. Asystent w dziale legal będzie również odpowiedzialny za archiwizację dokumentów obcojęzycznych.

Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego. Ponadto ogromną zaletą będzie bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz wykształcenie prawnicze.Dodatkowo Kandydatów powinny wyróżniać takie cechy jak dokładność, skrupulatność oraz wyczulenie na szczegóły.

Firma oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz pracy w międzynarodowym środowisku z możliwościami rozwoju.

Uwaga: Praca od zaraz na okres 3-6 miesięcy

Lokalizacja: Gdynia

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry