Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.

Asystent w punkcie obsługi klienta

Katowice, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferta:

  • Umowa-zlecenie ze stawką 20 zł brutto/godzinę
  • Umowa do końca roku z możliwością przedłużenia
  • Praca w godzinach 12-20

Wymagania:

  • Dyspozycyjność do pracy w tygodniu w godzinach popołudniowych
  • Chęci i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Praca również dla studentów!

Zadania:

  • Obsługa klientów sklepu (przywitanie gości, dbałość o środki dezynfekcji, maseczki, limit gości na terenie sklepu)
  • Dbałość o ekspozycję oraz schludny wygląd sklepu
  • Zgłaszanie nieprawidłowości do kierownika sklepu

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry