Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/11/2020.

Asystent w Dziale Zakupów

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent w Dziale Zakupów
Poznań
NR REF.: 1127093

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy osób chętnych do rozpoczęcia swojego doświadczenia zawodowego w Dziale Zakupów.

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie m.in. wsparcie zespołu pod kątem procesowania faktur i dokumentów, czuwanie nad poprawnością procesu zamówień i kontakt z dostawcami (głównie w języku angielskim)

Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby z dobrą znajomością języka angielskiego (minimum B2/C1), które są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w Dziale Zakupów (pierwsze praktyki i staże w tej dziedzinie będą dodatkowym atutem).

Od Kandydatów oczekujemy bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego i zdolności do współpracy z resztą zespołu, bardzo dobra znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.

Nasz Klient oferuje dogodną lokalizację w centrum Poznania, oraz możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry