Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
Pakiet szkoleń wdrażających
Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie produkcyjnej z sektora spożywczego o zasięgu globalnym i ugruntowanej pozycji na rynku
Umowa o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z klientem
Dostęp do pakietu benefitów
Wymagania:
Dobra znajomość programu Excel
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1-B2)
Mile widziane doświadczenie w działach finansowych
Mile widziana znajomość systemów ERP
Gotowość podjęcia zatrudnienia w firmie zlokalizowanej w Bielanach Wrocławskich - dojazd środkami komunikacji miejskiej bezpośrednio pod firmę - możliwość pracy w systemie hybrydowym
Zadania:
Przygotowywanie zestawień w programie Excel
Wsparcie działu obsługi klienta w zakresie administracyjnym/ zarządzania dokumentami (faktury)
Współpraca z działem finansowym w obszarze podatku VAT
Mile widziane doświadczenie w pracy w działach finansowych/ księgowych
Umiejętność skupienia na szczególe, dokładność
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.