
Asystent w dziale obsługi klienta
Miejsce pracy: Bielany WrocławskieOferta:
- Praca na pełny etat
- Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie produkcyjnej z sektora spożywczego o zasięgu globalnym i ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowa o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z klientem
- Dostęp do pakietu benefitów
Wymagania:
- Dobra znajomość programu Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1-B2)
- Mile widziane doświadczenie w działach finansowych
- Mile widziana znajomość systemów ERP
- Gotowość podjęcia zatrudnienia w firmie zlokalizowanej w Bielanach Wrocławskich - dojazd środkami komunikacji miejskiej bezpośrednio pod firmę - możliwość pracy w systemie hybrydowym
Zadania:
- Przygotowywanie zestawień w programie Excel
- Wsparcie działu obsługi klienta w zakresie administracyjnym/ zarządzania dokumentami (faktury)
- Współpraca z działem finansowym w obszarze podatku VAT
- Mile widziane doświadczenie w pracy w działach finansowych/ księgowych
- Umiejętność skupienia na szczególe, dokładność
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
