Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/08/2019.

Asystent w Dziale Administracji z językiem Niemieckim

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent w Dziale Administracji z językiem Niemieckim
Gdańsk
NR REF.: 1110491


Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji zlokalizowanej w Gdańsku poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta w dziale Administracji z Językiem Niemieckim

Od kandydatów oczekujemy:
umiejętności analitycznego myślenia, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i komunikatywniej znajomości języka niemieckiego- B1 (warunek konieczny), wysokiej kultury biznesowej, nastawienie na realizację powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole, chęć ciągłego rozwoju.

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należeć: Aktywności administracyjne związane z tworzeniem i edytowanie kont klientów i czuwanie nad poprawnością danych w systemie. W przypadku istniejących kont klientów aktualizacja zmian.

Oferujemy: możliwość pracy w nowoczesnym biurze, międzynarodowym środowisku, profesjonalne wsparcie, szeroki pakiet szkoleń i atrakcyjny pakiet benefitów.

Osoby zainteresowane zachęcamy do aplikowania !

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry