Numer oferty: StPr/25/0403
Zgodnie z art. 15 ust. 1. Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:
1)opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;
2)udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
3)udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi;
4)wspieranie aktywności społecznej rodzin;
5)motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
6)udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
7)motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
8)udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
9)podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
10)prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
11)prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
12)dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
13)monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
14)sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
15)współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
16)współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.3), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: -kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,-list motywacyjny podpisany własnoręcznie,-życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie,-kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie oraz doświadczenie zawodowego wskazane w ogłoszeniu o naborze,-podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,-zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym,-oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, -podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w Punkcie Kancelaryjnym w zamkniętej kopercie z dopiskiem NABÓR NA STANOWISKO asystenta rodziny w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 lipca 2023r., do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do GOPS w Pieckach).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.