Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/5967


Obowiązki:

Obsługa dokumentacji administracyjnej z działalnością firmy. Pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji budowlanej oraz powykonawczej. Współpraca z kierownikami budów przy zbieraniu i porząku dokumentów. Pomoc przy rozliczaniu robót budowlanych, weryfikacji faktur, zestawień materiałów. Wsparcie bieżących prac biura i kontrakt z urzędami/inwestorami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B.

Wykształcenie:

  • zasadnicze zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • dobra organizacja pracy i sumienność. Podstawowa znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej lub administracyjnej.


Miejsce pracy: Długa 15, 83-307 Kiełpino, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Budownictwo / Praca na budowie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi