Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0254


Obowiązki:

Nadzorowanie i koordynowanie pracy Sekretariatu Zarządu; bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów (również w jęz. angielskim); dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji; prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, organizacja spotkań i podróży służbowych; obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości, przygotowanie raportów oraz innych dokumentów, bieżące zapewnienie art. biurowych i spożywczych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • umiejętność organizacji pracy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku


Miejsce pracy: 24-313 Zagłoba 25, powiat: opolski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: cv, skierownie do pracy dla osób z zarejestrownych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Analityka, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi