Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/09/2019.

Opis stanowiska pracy

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Adecco S.A., oraz 100% firmą córką Adecco Business Solutions GmbH. Posiadamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi koncernami, którym oferujemy usługi z branży BPO.

W związku z wieloma projektami relizowanymi w ramach grupy kapitałowej oraz jednostek biznesowych szukamy osoby, która wspierałaby zespół zarządzający w działaniach organizacyjnych.

Główne zadania:

• Organizowanie oraz protokołowanie wszystkich spotkań wewnątrz grupy kapitałowej, wysyłanie zaproszeń oraz agendy, przygotowywanie podsumowań
• Zarządanie kalendarzem spotkań, priorytetyzacja terminów, prowadzenie korespondencji mailowej
• Rola ‘‘łącznika‘‘ między osobami zarządzającymi
• Monitorowanie wszystkich aktywności biznesowych
• Przygotowywanie raportów finansowych
• Research branży na potrzeby dalszych planów rozwojowych
• Prowadzenie własnych częściowych projektów (w dalszej perspektywie)
• Rozliczanie wyjazdów służbowych
• Przygotowywanie prezentacji oraz dokumentacji
• Organizowanie spotkań firmowych oraz eventów

Wymagania

• Biegła znajomość j.niemieckiego min. C1 – warunek konieczny
• Ukończone studia wyższe na kierunku ekonomicznym lub pokrewnym
• Znajomość j.angielskiego będzie dodatkowym atutem
• Wysoko rozwinięta umiejętność zarządzania czasem, wielozadaniowość
• Odporność na stres, samodzielność
• Energia, dynamizm w działaniu i motywacja do pracy
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
• Mobilność, dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych (ok. 50% czasu pracy) – warunek konieczny

Prezentacja firmy

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Adecco S.A.,... oraz 100% firmą córką Adecco Business Solutions GmbH. Posiadamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi koncernami, którym oferujemy usługi z branży BPO.

W związku z wieloma projektami relizowanymi w ramach grupy kapitałowej oraz jednostek bizneswoych szukamy osoby, która wspierałaby zespół zarządzający w działaniach organizacyjnych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Premie, dodatki:
• Dynamiczna, wielozadaniowa praca w międzynarodowym środowisku • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, komórka
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry