#

Asystent/ka Zarządu

HRK S.A.

Katowice, śląskie

HRK S.A.
Asystent/ka ZarząduMiejsce pracy: Katowice

Zadania:

  • Obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu firmy.
  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji.
  • Opracowywanie raportów i prezentacji w j.angielskim.
  • Kontakt z centralą firmy zlokalizowanej w Niemczech.
  • Nadzór i zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu.
  • Przygotowywanie dokumentów w formie elektronicznej i tradycyjnej.

Wymagania:

  • Biegła znajomość j. angielskiego.
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku, m.in. 2 letnie.
  • Praktyczna znajomość obsługi Microsoft Office zwłaszcza Word, Excel i Power Point.
  • Komunikatywność i wysoki poziom zdolności interpersonalnych.
  • Otwartość na zmiany i nowe zadania, elastyczność w działaniu.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie z branży technicznej, w której panuje przyjazna atmosfera pracy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, system premiowy oraz pakiet benefitów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego na kilku płaszczyznach.
  • Ciekawe szkolenia.
  • Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (m.in. laptop, telefon).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi