Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/10/2019.

Asystent/ka Zarządu

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka Zarządu
Gdańsk
NR REF.: 1121715


Dla naszego klienta, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu


Twoje następne stanowisko
Będzie Pan/Pani reprezentować biuro i zajmować się zapewnieniem odpowiedniego przepływu informacji w firmie, a także zarządzaniem kalendarzem Zarządu, obsługą administracyjną biura, redagowaniem pism, kontaktem z księgowością, obsługą poczty elektronicznej.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Nasze oczekiwania odnośnie kandydatów dotyczą bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office i języka angielskiego, doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, wysokich zdolności organizacyjnych, samodzielności i umiejętności budowania pozytywnych relacji. Mile widziana jest znajomość języka niemieckiego i wykształcenie wyższe- administracja/ ekonomia/ organizacja i zarządzanie lub pokrewne.


Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje dynamiczne i odpowiedzialne stanowisko, stabilne zatrudnienie (umowa o pracę), a także możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego. Dodatkowymi benefitami są: karta MultiSport, pakiet medyczny i ubezpieczenie. Będzie Pan/i miał/a możliwość zbudowania sieci kontaktów i ciągłego rozwoju.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry