LeasingTeam Sp. z o.o.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 0014767
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej i organizacyjnej dla Zarządu,
  • Codzienna praca w języku angielskim,
  • Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań oraz wyjazdów,
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji i dokumentacji,
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy.

Oczekiwania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie,
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

 


Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznej firmie,
  • Ciekawe możliwości rozwoju.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
LeasingTeam Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi