LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Dąbrowa GórniczaNr ref.: 0014767
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej i organizacyjnej dla Zarządu,
- Codzienna praca w języku angielskim,
- Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim,
- Prowadzenie kalendarza spotkań oraz wyjazdów,
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji i dokumentacji,
- Współpraca z pozostałymi działami firmy.
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- Umiejętności organizacyjne,
- Wysoka kultura osobista,
- Dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznej firmie,
- Ciekawe możliwości rozwoju.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.