#

Asystent/ka zarządu ds. technicznych

Paretti Sp. z o.o. Sp. k.

Tarnów Opolski, opolskie

Opis stanowiska pracy

PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. 

Opis stanowiska:

Udział w planowaniu inwestycji i remontów
Zbieranie ofert, opracowywanie kosztorysów i nadzorowanie od strony dokumentacji i kalendarza realizowanych projektów inwestycyjnych
Nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych napraw i remontów
Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków, maszyn i instalacji oraz dbanie o jej aktualność i kompletność
Nadzór wymagań prawnych w zakresie budynków, maszyn i instalacji

Oferujemy:

Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
Premie powiązane z zaangażowaniem oraz realizacją celów
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych

Wymagania

Wymagania:

Wykształcenie wyższe techniczne – preferowany Wydział Elektryczny, Wydział Mechaniczny lub pokrewny
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Podstawowe doświadczenie z zakresu elektryki, mechaniki, automatyki
Znajomość obsługi MS Office i AutoCad
Umiejętność czytania i posługiwania się schematami elektrycznymi, mechanicznymi i techniczno-konstrukcyjnymi obiektów
Inicjatywa, zaangażowanie oraz chęć uczenia się
Język angielski – mile widziane
Prawo jazdy kat. B – mile widziane

Prezentacja firmy

Paretti jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Prac... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi