Asystent/ka Prezesa
Miejsce pracy: Szczecin
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Do najważniejszych obowiązków Asystenta należy:
- Zapewnienie funkcjonalności oraz reprezentatywnego wyglądu biura,
- Koordynowanie ciągłości opłacania zobowiązań podatkowych na czas,
- Rejestrowanie przychodzących faktur w systemie bankowym,
- Nadzorowanie komunikacji wewnętrznej oraz terminowej komunikacji z klientami firmy,
- Wspieranie redagowania draftów umów,
- Prowadzenie kalendarza firmy,
- Współpraca z zewnętrzną firmą księgową.
Zaprosimy Cię do procesu rekrutacji jeżeli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe (preferowani absolwenci Wyższej Szkoły Morskiej lub osoby po specjalizacji: logistyka, sprzedaż i marketing, finanse i rachunkowość itp.),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1,
- Znajomość języka rosyjskiego lub norweskiego będzie dodatkowym atutem,
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży morskiej,
- Komunikatywność oraz otwartość na nowe wyzwania,
- Zdolność do szybkiego uczenia się oraz podejmowania samodzielnych decyzji.
Co możesz zyskać?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zdobytego doświadczenia,
- Pracę w pełnym wymiarze godzin (Pon.-Pt. w godzinach 8:00 - 16:00),
- Dogodną lokalizację biura w ścisłym centrum,
- Pracę w małym przedsiębiorstwie pozbawionym korporacyjnej struktury,
- Możliwość codziennego rozwijania umiejętności lingwistycznych.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Numer referencyjny: VE/07/2017/SZN
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.